Táto stránka využíva súbory cookies za účelom zaistenia správnej funkčnosti stránok. Bližšie informácie o používaní súborov cookies su dostupné v naších podmienkach ochrany osobných údajov

Blog

V Trendise sa radi rozprávame o tom, čo je nové, čo sa chystá a čo sme už spáchali. Získajte praktické informácie zo sveta marketingu, prečítajte si niečo o nás a trochu aj o vás. Zaujímavé? Čítajte naše články.

BRANDING

Prečo je potrebná korporátna identita?

Korporátna identita napovedá o hodnotách spoločnosti. Ľudia prirodzene spájajú určité atribúty s osobou alebo vecou. Dokážu tak značku identifikovať, vytvoriť si k nej vzťah a odlíšiť ju od konkurencie. Poďme sa pozrieť na to, prečo je korporátna identita dôležitá.

ZO ŽIVOTA AGENTÚRY

Videoprodukciu v Trendise zastrešuje Lightwell

Trendis má novú posilu - produkčnú agentúru Lightwell. Pod hlavičkou Lightwell vznikajú kreatívne videá, animácie, reklamné spoty a fotografie. Nech sa páči, zoznámte sa s mladším súrodencom Trendisu.

ÚSPEŠNÉ PRÍBEHY

Vytvorili sme obsah a kampaňové videá pre Wüstenrot

Bola to výzva. Chceli sme vytvoriť niečo, čo prinesie zrozumiteľné posolstvo, bude dobre vyzerať a z marketingového hľadiska naplní ciele klienta.

ÚSPEŠNÉ PRÍBEHY

Nová agentúrna výzva - projekt Pinia

Keď nám klient predstavil projekt rezidenčného bývania, vedeli sme, že to bude veľké. Lebo keď je produkt sám o sebe výnimočný, s vizuálom a komunikáciou nesmiete spraviť krok vedľa.

Marketing

VIDEOLÓGIA: E03: Ako vyprodukovať funkčné video krok za krokom

Rozhodli ste sa aj vy pustiť do tvorby kvalitného video obsahu? V prípade, že to bude vaše „tenkrát poprvé” a zišiel by sa vám nejaký ten plánik ako na to, ste na správnom mieste. V rámci našej blogovej série s názvom VIDEOLÓGIA vás v dnešnej časti krok za krokom prevedieme produkciou video conte...

ZO ŽIVOTA AGENTÚRY

Typy zvládačov homeofficov

Homeoffice preverí sebadisciplínu a schopnosť tráviť čas sám so sebou každého makača. My sme (nie len na území Trendisu) zaznamenali celkovo sedem typov zvládačov homeofficu. Netvrdíme, že naša typológia je úplne bezúhonná, ale nie je určená pre publikovanie v odborných vedeckých časopisoch, tak ...

Úspešné príbehy

Príbeh klienta: od sieťok proti hmyzu po dizajnové talianske riešenia

Baví nás rozprávať príbehy klientov tak, aby bolo jasné, že sú skvelí. Dnes vám radi rozpovieme mimoriadne úspešný príbeh o firme Profirol. Text je popretkávaný myšlienkami zakladateľa firmy, Andreja Lehotu.

Marketing

VIDEOLÓGIA: E02: Ako pripraviť marketingovú stratégiu video obsahu

Zaradiť videá do komunikácie vašej značky je skvelý nápad! A viete, čo je ešte lepší nápad? Neskočiť do toho po hlave. Tak, ako textová či obrázková forma obsahu, aj tá videová potrebuje poriadnu prípravu na to, aby ste ju následne mohli odpáliť vo veľkom. Aby ste však zbytočne netápali, rozhodli...

Branding

Sedem neklamných znakov, že vaša značka potrebuje redizajn

Logo po vizuálnej stránke reprezentuje vaše podnikanie, hovorí o tom, kto ste a čo robíte. Tak, ako kráča s dobou váš biznis, malo by sa meniť aj logo. Aj tie najobľúbenejšie značky pravidelne redizajnujú a vedia prečo. Veľa majiteľov firiem má pred zmenou vizuálnej identity rešpekt, pretože to p...

Online predaj

Ako vytvoriť dobrý e-shop?

Aj doteraz striktne kamenné predajne budujú e-shopy, aby svoj biznis v čase zatvorených prevádzok udržali pri živote. Žijeme v online dobe.

Marketing

VIDEOLÓGIA: E01: 10 dôvodov, prečo zaradiť VIDEO do komunikácie značky

Video v biznise funguje. A dobré video dokonca prináša výsledky, ktoré by ste sa márne snažili nahrabať len za pomoci nudných statických obrázkov alebo suchého textu. Neveríte? Uveríte! Pripravili sme si pre vás blogovú sériu s názvom VIDEOLÓGIA, v ktorej vám ukážeme, prečo video hýbe marketingov...

Marketing

Preklad do zákazníčtiny

Milí naši zákazníci, priznávame, že sa niekedy na stretnutiach opustíme a strieľame pojmy, ktoré zákonite nemusíte poznať. My vám rozumieme.

Marketing

Značky, ktoré dali názvy produktom

Vifonka, pentelka či botasky. Víťazstvo marketingu je, ak dá značka názov konkrétnemu produktu.

Marketing

Pantone - firma, ktorá udáva farebné trendy

Pantone farba roka, vzorkovník Pantone alebo jednoducho „pantonka” sú pojmy, ktoré pozná každý, kto sa už obšmietal okolo potlače a dizajnu.

ZO ŽIVOTA AGENTÚRY

Trendis plány na rok 2021

Rok 2020 bol pre Trendis ohromný. Veľa ľudí sme spoznali, veľa sme sa naučili a urobili sme veľa práce. To všetko ovplyvnilo plány do roku 2021.

ZO ŽIVOTA AGENTÚRY

Tipy na darčeky na poslednú chvíľu

Zháňate na poslednú chvíľu darček na Vianoce? Máme pre vás niekoľko tipov, ako vyrobiť darček z toho, čo máte pravdepodobne doma.

ZO ŽIVOTA AGENTÚRY

Trendis superhrdinské momenty roku 2020

Tento rok pripomínal jazdu na kolotoči, ktorý sa krútil tak rýchlo, že sme sa báli, či nás nevyhodí zo sedadiel.

MARKETING

Čo treba stihnúť pred tým, ako prídu Vianoce?

December je tých pár dní v roku, ktoré sa rýchlosťou blikajúcich výkladov premenia na nejasnú šmuhu z nakupovania darčekov, punču a blížiaceho sa voľna.

ZO ŽIVOTA AGENTÚRY

Trendis: od polepov k brandingu

Podnikateľské príbehy sú zriedka priamočiare. Ako sa malá firma z Čadce dostane k veľkým klientom a ako sa dá posunúť od lepenia výkladov k tvoreniu firemnej identity? Prečítaj si, ako sa to podarilo nám.

Marketing

Black Friday sa už čoskoro preženie aj slovenskými obchodmi

Už onedlho na nás z každého výkladu a e-shopu začnú kričať magické slová Black Friday. Kde sa toto slovné spojenie vzalo a čo vlastne znamená?

AGENTÚRA VS. KLIENT

Ale my máme interného marketéra

Našli ste sa v tomto nadpise? Tlieskame správnemu rozhodnutiu. Že sme sa v tom Trendise už celkom zbláznili? Vôbec nie. Kombinácia interného marketéra a agentúry posunie vaše marketingové aktivity na nový level. Sme ako dva kúsky skladačky, teda ak sú správne otočené.

MARKETING

4 dôvody, prečo je Google Trends najlepší kamoš každého marketéra

Človek pracujúci v oblasti marketingu vie, že mať prehľad o dianí vo svete a vidieť za oponu je nesmierne dôležité. Bez analýz, grafov a štatistík sa dnes už poriadny marketér nepohne. Ak hľadáte jednoduchý online nástroj, ktorý vám zdarma prezradí ČO, KDE a KOĽKO ľudí vyhľadáva, vyskúšajte Googl...

Tvorba obsahu

Produkt v centre diania

Fotka je asi najvýraznejší vizuálny prvok v marketingu, ktorý produkt odkomunikuje lepšie, ako pol stranový elaborát. Nad produktovou fotkou je dobré zamýšľať sa ešte pred tým, ako začnete plánovať vyšperkovanú reklamnú kampaň.

ONLINE PREDAJ

Mám e-shop, a čo ďalej? Časť druhá.

V predchádzajúcom článku sme si predstavili najčastejšie využívané formy prezentácie e-shopu. Bavili sme sa o Facebooku, Instagrame, Googli. Poďme sa spolu hlbšie pozrieť do marketingovej digitálnej džungle a možno objavíte ďalšie možnosti prezentácie, ktoré boli pre vás až do toho momentu skryté.

MARKETING

TikTok + Tínedžeri + Marketing = VL! Prezradíme vám prečo

Veľa z vás už určite počulo o sociálnej sieti s názvom TikTok, ktorú si zamilovali ľudia po celom svete. Svojich fanúšikov si našla najmä medzi mladými a jej obľúbenosť sa začína prejavovať aj medzi slovenskými a českými tínedžermi. A to môže znamenať len jediné. Práve teraz je ten správny čas vy...

ONLINE PREDAJ

Mám e-shop, a čo ďalej? Časť prvá.

Koronavírus presvedčil aj tých najväčších skeptikov, že je čas na predaj cez e-shop. Nie je to jadrová fyzika a ak sa vám ho už podarilo spojazdniť, super, tešíme sa. Je to prvý krok.

BRANDING

Chcete aby si vaše logo zapamätali? Poučte sa z tohto prieskumu značiek

S mnohými značkami sa stretávate na dennodennej báze a máte pocit, že ich dokonale poznáte. Ale zamysleli ste sa niekedy nad tým, či ich dokážete  z pamäti nakresliť? Touto myšlienkou sa zaoberali aj marketéri v Anglicku a USA. A to, na čo prišli, vám môže pomôcť pri vytváraní vášho vlastného bra...

ONLINE PREDAJ

Prečo je práve teraz ten najlepší čas rozbehnúť svoj vlastný e-shop?

Vlastníte maličký obchodík alebo už pár rokov prevádzkujete reštauráciu, ktorá si našla svojich fanúšikov? V tom prípade nám určite dáte za pravdu, že „korona obdobie”, a aj to po ňom, poriadne zamávalo takmer každým biznisom. Nedarí sa vám v offline? Nevzdávajte to a preklopte ho do online sveta!

TVORBA OBSAHU

3 jednoduché tipy, ako pracovať s témou COVID-19

Koronavírus sa na nás valí z každej strany. Stal sa horúcou témou komunikácie mnohých značiek, a to je dobre! Každý kvalitný brand musí vedieť reagovať na aktuálnu celospoločenskú situáciu. Radi by ste tému „korony” uchopili aj vy, no neviete ako? Pozrite si naše tipy, ktoré vám zaručene pomôžu.

Zo života agentúry

Klientológia

V Trendise máme radi klientov. Pripravujeme pre nich komunikáciu na mieru, aby sa im dobre darilo. Za roky agentúrnej práce sme sa vypracovali nie len v marketingu, ale aj v internom odbore, klientológii. Aké typy klientov stretávame?

Branding

Kedy, keď nie teraz!

Korona nekorona, žiť sa musí. Možno v tejto chvíli počítate straty, no jedného dňa toto temno skončí a život pôjde ďalej. A pravdepodobne aj váš biznis. Vnímajte aktuálnu situáciu ako príležitosť na zlepšenie všetkého, na čo doteraz nebol čas. Prinášame vám niekoľko tipov, ako byť po korone o kro...

Zo života agentúry

Ako zvládnuť krízové obdobie a home office zamestnancov?

Koronavírus sa neúprosne vkradol do každodenného života. Chránime seba a svoje okolie a z obľúbených kancelárii presúvame prácu do svojich domovov. Ako zvládnuť takúto krízu a ako efektívne riadiť ľudí na diaľku sme sa pýtali našej leadership kaučky a konzultantky Vladimíry Neuschlovej.

Zo života agentúry

Komunikácia s agentúrou: Aký je postup a priebeh spolupráce?

Realizácia projektu s našou agentúrou si vyžaduje viacero krokov od počiatočného stretnutia až po odovzdanie projektu. Ideálnym výsledkom by mala byť win-win spolupráca, teda spokojné by mali byť obidve strany. Či už potrebujete pomôcť s novou firemnou identitou, webovými stránkami, alebo marketi...

Zo života agentúry

Kto sa o vás v Trendise stará?

Viete, čo je super na agentúre? Každý v nej robí to, čo vie robiť najlepšie a pracuje na sebe, aby to vedel robiť ešte lepšie. Potom to spolu poskladajú a výsledok je kvalitný marketing. Poďte sa pozrieť, na akých pozíciách pracujú ľudia v Trendise a čo pre vás robia.

Agentúra vs. Klient

Agentúra vs freelancer: Ako sa rozhodnúť, koho osloviť na spoluprácu?

Pracujete na novom projekte a neviete sa rozhodnúť, či na spoluprácu osloviť agentúru alebo freelancera? Prečítajte si článok, v ktorom vám odhalíme plusy aj mínusy oboch možností. Prezradíme vám aj to, kedy sa oplatí siahnuť po agentúre a kedy vám bude stačiť pomoc freelancera.

AGENTÚRA VS. KLIENT

Rozdelenie agentúr: Ktorá agentúra je pre vás tá najideálnejšia?

Plánujete využiť služby reklamnej agentúry, no neviete, na akú sa obrátiť? Agentúry je možné členiť na základe viacerých faktorov a ich konkrétneho zamerania či špecializácie. V nasledujúcom článku vám predstavíme dva základné typy agentúr.