Kto sa o vás v Trendise stará?
Kategória: Zo života agentúry
Autor: Tomáš Klago
Publikované: 13. 03. 2020
Viete, čo je super na agentúre? Každý v nej robí to, čo vie robiť najlepšie a pracuje na sebe, aby to vedel robiť ešte lepšie. Potom to spolu poskladajú a výsledok je kvalitný marketing. Poďte sa pozrieť, na akých pozíciách pracujú ľudia v Trendise a čo pre vás robia.
Account manažér
Account manažér je ten milý človek, s ktorým najčastejšie prídete do kontaktu. On je pozorné ucho, ktorému hovoríte o svojich predstavách, plánoch a cieľoch. Na druhej strane je to ten, komu môžete tlmočiť svoje pripomienky a spätnú väzbu. Pozná vás od prvého kontaktu po vystavenie faktúry. On potom vaše priania tlmočí ďalej ďalším členom tímu. Koleso sa roztáča, poďme ďalej.
Grafický dizajnér
Jeho úlohou je vizuálna podoba vašej kampane. Ako bude vyzerať logo, banner, vizitka a webová stránka. Grafický dizajnér pracuje v tých zložito vyzerajúcich programoch. Nie je grafik ako grafik, niektorí sa špecializujú na digitálnu grafiku, iní sú hviezdy v príprave tlačovín. Preto aj v Trendise máme viac špecializovaných grafikov, aby bol výsledok perfektný.
Kreatívec
Kreatívec vymýšľa to, čo by nikomu inému nenapadlo a ešte to aj funguje. Takto to znie celkom jednoducho však? Správny kreatívec má hlavu plnú nápadov a v malíčku celú psychológiu reklamy. Nie je to len tak od buka do jedle. Dobrá kreatíva je taká, ktorá zaujme cieľovú skupinu zákazníka. Kreatívec musí mať prehľad, čo funguje na Facebooku, čo v novinách a koľko slov stihnete prečítať na billboarde.
Copywriter
Alebo po slovensky textár. Nie je to úplne poet. Píše slogany, dlhšie či kratšie marketingové texty tak, aby to ľudí zaujímalo. Môžete mať ten najlepší produkt, ak je text príťažlivý asi ako varené zemiaky, úspech sa nemusí dostaviť. Jeho úlohou je teda napísať pútavé texty, aby o vás ľudia chceli vedieť viac. Od sloganov, cez články do novín až po príspevky na sociálne siete.
Marketér
Marketér je ten človek, ktorý sa stará o to, aby sa výstupy kreatívneho tímu dostali k zákazníkovi. Sleduje najnovšie trendy v marketingu, vytvára marketingové kampane. Rozhoduje o tom kde a kedy sa váš produkt ukáže cieľovému publiku. Má jasno v tom, kto nakupuje kozmetiku na akné a kto stavebný materiál. Podľa toho vytvára kampane, ktoré sú ziskové.
Programátor
Toto je mimoriadne hodnotená pozícia. Stará sa o to, aby weby fungovali bezchybne. Teda aby sa nenačítavali polovicu obednej pauzy, aby web robil to, čo má. V praxi to vyzerá takto: toto chcem, aby web robil aj keď netuším ako. Programátor sa pustí do práce a z niekoľkých (pre laika) nezrozumiteľných skriptov vypadne parádne riešenie, ktoré má hlavu aj pätu.
PPC špecialista
PPC špecialista sa orientuje v kampaniach, ktoré sú spoplatnené za kliknutie na váš web. Najčastejšie ide o platenú reklamu na Google a Facebooku. Takéto kampane optimalizuje a nastavuje tak, aby na váš web chodili ľudia, ktorých vaše produkty zaujímajú, a aby vás to nestálo majland. To je super nie?
SEO špecialista
SEO, po slovensky optimalizácia pre vyhľadávače sú úpravy na webe aj mimo neho, aby sa vaša stránka vo vyhľadávaní zobrazovala na čo najvyšších pozíciách. Spôsobov je viac, SEO špecialista spolupracuje s programátorom a s copywriterom. Koho nenájde Google, ako keby ani nebol. SEO špecialista sa stará o to, aby ste vo vyhľadávaní obstáli čo najlepšie.
Video Maker
Pripravuje video od scenára až po realizáciu videa. Vie urobiť video atraktívne z hľadiska obsahu, strihu a zvuku, aby ho zákazníkov bavilo pozerať ho. Popularita videí stále rastie, preto Video Maker v Trendise nemôže chýbať.
Vďaka špecializovaným pozíciám v Trendise vám prinášame tú najvyššiu kvalitu v marketingu. Náš tím marketingových superhrdinov je pripravený pomôcť vám!