Vytvorili sme obsah a kampaňové videá pre Wüstenrot
Kategória: ÚSPEŠNÉ PRÍBEHY
Autor: Tomáš Klago
Publikované: 13. 05. 2022
Bola to výzva. Chceli sme vytvoriť niečo, čo prinesie zrozumiteľné posolstvo, bude dobre vyzerať a z marketingového hľadiska naplní ciele klienta.
Vytvorili sme videá pre sociálne siete a kampaňové videá, všetko v našej réžii bez externých tvorcov. O tom, ako sme vyrábali videá pre klienta Wüstenrot a prečo ich už Trendis robiť nebude, čítajte ďalej.
Obsah na sociálne siete
Pri videách sme vychádzali z tematického rámca udržateľnosti a ekológie na pozadí aktuálnej spoločenskej situácie a obmedzení. Chceli sme ľuďom ukázať, čo si môžu vyrobiť z toho, čo majú doma a zároveň spôsobom, ktorý priemerne zručný človek zvládne bez pocitu frustrácie :-) Preto sme nechceli profi tvorcu, nápady aj ich realizáciu sme zvládli s interným tímom. Výsledkom sú jednoduché tutoriály, ktoré zapadajú do obsahovej stratégie a klientovi neukrojili veľkú časť rozpočtu.
Pri videách sme využívali pohľad z vtáčej perspektívy na jeden záber. Celý proces pozostával z dôkladnej prípravy, natočenia procesu a postprodukcie. Tri videá sme zvládli natočiť počas jedného dňa aj s uprataním kancelárie.
Výhoda DIY videí pre klienta:
Náš klient získal originálny obsah na sociálne siete za prijateľnú cenu.
Animácie s Voice Over
Animácia dokáže úspešne komunikovať aj zložitejšie informácie. My sme pri každej kampani v rámci rôznych formátov vytvorili set videí pre propagáciu na Youtube. Bumper videá sú v dvoch dĺžkach, jedno má 6 sekúnd, druhé má 15 sekúnd. Najskôr sme pripravili grafický vizuál v rôznych formátoch od sociálnych sietí po plagáty, následne sa vizuál rozpohybuje v animácii. Celé to prepojí Voice Over Danice Jurčovej, ktorá je korporátnym hlasom Wüstenrot.
Výhody animácie pre klienta:
Animácia je v porovnaní s hraným spotom cenovo dostupná a dá sa vyrobiť už za niekoľko dní (čo je pri zložitejších schvaľovacích procesoch a šibeničných termínoch jediná schodná cesta). Ak klient potrebuje multijazyčné verzie, v prípade titulkov je to záležitosť niekoľkých hodín.
Dôležité:
Ak má byť animácia marketingovo úspešná, je dôležité aby rozpočet zahŕňal nielen produkčné náklady, ale aj náklady na médiá.
Hrané videá
K tomuto formátu sme sa dostali vlastne náhodou. Najnovší key visual sa nedal spracovať ako animácia, pôsobilo by to neprirodzene, tak sme sa rozhodli pre hrané video. Slovnú hračku sme prepojili s obrazom, z jedného papiera sa stáva skladačka, lietadlo aj loďka. Video opäť dopĺňa Voice Over Danice Jurčovej. Celá scéna sa natáča z vtáčej perspektívy na jeden záber, kamera beží v jednej časovej osi. Vo vlastnej réžii a improvizovanom štúdiu sme ho natočili za dva dni.
Výhody pre klienta:
Vždy nájdeme riešenie. V improvizovanom štúdiu vieme vyrobiť aj hrané video s rozpočtom, ktorý je ešte stále celkom príjemný.
Ako sme v úvode spomenuli, tieto komerčne úspešné videá už Trendis vyrábať nebude. Trendis má totiž mladšieho súrodenca, produkčnú agentúru Lightwell. Pod hlavičkou Lightwell budú vznikať kreatívne fotografie a najrôznejšie formáty videí. Všetky informácie o službách a spokojných zákazníkoch nájdete na www.lightwell.sk.