Táto stránka využíva súbory cookies za účelom zaistenia správnej funkčnosti stránok. Bližšie informácie o používaní súborov cookies su dostupné v naších podmienkach ochrany osobných údajov

Vytvorili sme obsah a kampaňové videá pre Wüstenrot

Kategória: ÚSPEŠNÉ PRÍBEHY

Autor: Tomáš Klago

Publikované: 13. 05. 2022

Bola to výzva. Chceli sme vytvoriť niečo, čo prinesie zrozumiteľné posolstvo, bude dobre vyzerať a z marketingového hľadiska naplní ciele klienta.

Vytvorili sme videá pre sociálne siete a kampaňové videá, všetko v našej réžii bez externých tvorcov. O tom, ako sme vyrábali videá pre klienta Wüstenrot a prečo ich už Trendis robiť nebude, čítajte ďalej.

Obsah na sociálne siete

Pri videách sme vychádzali z tematického rámca udržateľnosti a ekológie na pozadí aktuálnej spoločenskej situácie a obmedzení. Chceli sme ľuďom ukázať, čo si môžu vyrobiť z toho, čo majú doma a zároveň spôsobom, ktorý priemerne zručný človek zvládne bez pocitu frustrácie :-) Preto sme nechceli profi tvorcu, nápady aj ich realizáciu sme zvládli s interným tímom. Výsledkom sú jednoduché tutoriály, ktoré zapadajú do obsahovej stratégie a klientovi neukrojili veľkú časť rozpočtu. 

Pri videách sme využívali pohľad z vtáčej perspektívy na jeden záber. Celý proces pozostával z dôkladnej prípravy, natočenia procesu a postprodukcie. Tri videá sme zvládli natočiť počas jedného dňa aj s uprataním kancelárie. 

Výhoda DIY videí pre klienta:

Náš klient získal originálny obsah na sociálne siete za prijateľnú cenu. 

 

Animácie s Voice Over

Animácia dokáže úspešne komunikovať aj zložitejšie informácie. My sme pri každej kampani v rámci rôznych formátov vytvorili set videí pre propagáciu na Youtube. Bumper videá sú v dvoch dĺžkach, jedno má 6 sekúnd, druhé má 15 sekúnd. Najskôr sme pripravili grafický vizuál v rôznych formátoch od sociálnych sietí po plagáty, následne sa vizuál rozpohybuje v animácii. Celé to prepojí Voice Over Danice Jurčovej, ktorá je korporátnym hlasom Wüstenrot. 

Výhody animácie pre klienta:

Animácia je v porovnaní s hraným spotom cenovo dostupná a dá sa vyrobiť už za niekoľko dní (čo je pri zložitejších schvaľovacích procesoch a šibeničných termínoch jediná schodná cesta). Ak klient potrebuje multijazyčné verzie, v prípade titulkov je to záležitosť niekoľkých hodín. 

Dôležité: 

Ak má byť animácia marketingovo úspešná, je dôležité aby rozpočet zahŕňal nielen produkčné náklady, ale aj náklady na médiá

 

Hrané videá

K tomuto formátu sme sa dostali vlastne náhodou. Najnovší key visual sa nedal spracovať ako animácia, pôsobilo by to neprirodzene, tak sme sa rozhodli pre hrané video. Slovnú hračku sme prepojili s obrazom, z jedného papiera sa stáva skladačka, lietadlo aj loďka. Video opäť dopĺňa Voice Over Danice Jurčovej. Celá scéna sa natáča z vtáčej perspektívy na jeden záber, kamera beží v jednej časovej osi. Vo vlastnej réžii a improvizovanom štúdiu sme ho natočili za dva dni. 

Výhody pre klienta:

Vždy nájdeme riešenie. V improvizovanom štúdiu vieme vyrobiť aj hrané video s rozpočtom, ktorý je ešte stále celkom príjemný


Ako sme v úvode spomenuli, tieto komerčne úspešné videá už Trendis vyrábať nebude. Trendis má totiž mladšieho súrodenca, produkčnú agentúru Lightwell. Pod hlavičkou Lightwell budú vznikať kreatívne fotografie a najrôznejšie formáty videí. Všetky informácie o službách a spokojných zákazníkoch nájdete na www.lightwell.sk.

Potrebujete pomôcť? Kontaktujte nás.

Ďakujeme za správu