Táto stránka využíva súbory cookies za účelom zaistenia správnej funkčnosti stránok. Bližšie informácie o používaní súborov cookies su dostupné v naších podmienkach ochrany osobných údajov

Nová agentúrna výzva - projekt Pinia

Kategória: ÚSPEŠNÉ PRÍBEHY

Autor: Tomáš Klago

Publikované: 30. 03. 2022

Keď nám klient predstavil projekt rezidenčného bývania, vedeli sme, že to bude veľké. Lebo keď je produkt sám o sebe výnimočný, s vizuálom a komunikáciou nesmiete spraviť krok vedľa.

Čo je Pinia

Projekt Pinia ponúka bývanie rezidenčného typu na vyššej úrovni, ktoré je bežné skôr vo veľkomestách. Budúci majitelia bytov budú mať k dispozícii recepciu, spoločné coworkingové priestory, cvičenie, detskú zónu a priestory pre komunitný život obyvateľov rezidencie. Dizajnové byty s detailne prepracovaným interiérom sú určené pre náročnejšiu klientelu. 

Zadanie

Spolupráca pozostávala z návrhu loga, návrhu a realizácie tlačovín, web dizajnu a online kampane. Hlavnými myšlienkami mal byť nadčasový dizajn, prepracované detaily, nevšednosť a výnimočnosť. Klient nám nechal relatívne voľné ruky, jeho konceptu s piktogramom šišky sme sa mohli, no nemuseli držať. 7

Výsledok

Logo

S prvkom šišky sme sa stotožnili. Klientov návrh sme upravili, dodali sme mu punc exkluzívnosti. V hornej časti šišky je motív diamantu, ktorý odkazuje na jedinečnosť, nadčasovosť a exkluzivitu celého projektu. Tieňovaná hnedá farba vytvára efekt zlatistého odlesku, čo ešte viac podčiarkuje charakter celého projektu. V logu sa dajú nájsť ďalšie prvky, ako napríklad srdce, ktoré sme neskôr použili v komunikácii na sociálnych sieťach. 

Tlačoviny 

Všetky tlačoviny od vizitiek po foldre sú do detailov prepracované, použité formáty, štruktúra papiera a parciálne lakovanie budia skôr dojem rezervovanej nadčasovosti ako prvoplánového luxusu. Inakosť projektu reflektujú nielen po vizuálnej stránke, ale aj pri fyzickom dotyku s materiálom. 

Online kampaň

Po odsúhlasení kompletnej vizuálnej identity a grafického spracovania webu sme pripravili online kampaň, ktorá bola rozdelené na dve časti. Počas dvojtýždňového tesingu sme mali projekt rezidenčného bývania predstaviť a komunikovať jeho hlavné výhody. Následne počas trojmesačnej udržiavacej kampane sme tieto výhody pripomínali. 

Cieľ splnený

Projekt rezidenčného bývania Pinia je mimo Bratislavy naozaj unikátny. Bolo nám jasné, že na seba upúta pozornosť a už z povahy samotného projektu sú ambiciózne ciele klienta veľmi reálne. Nebolo teda prekvapením, že klientom stanovený cieľový počet záloh bol dosiahnutý už počas prvých dní.

Takéto video z procesu tvorby pre nás vytvorila naša produkčná agentúra Lightwell:

Potrebujete logo pre váš biznis? Dajte nám o sebe vedieť, určite niečo vymyslíme. 

Potrebujete pomôcť? Kontaktujte nás.

Ďakujeme za správu