Táto stránka využíva súbory cookies za účelom zaistenia správnej funkčnosti stránok. Bližšie informácie o používaní súborov cookies su dostupné v naších podmienkach ochrany osobných údajov

Rozžiarili sme Vianoce kampaňou pre Wüstenrot

Klient

Poisťovňa Wüstenrot je na trhu viac ako 30 rokov. Za ten čas pridali do svojho portfólia viacero nových produktov, ponúkajú životné i neživotné poistenie. Spustili množstvo kreatívnych kampaní, medzi nimi aj CSR kampane na podporu neziskových organizácií. Založili tiež spoločnosť Wüstenrot InHouse Broker, s.r.o., vďaka ktorej ponúkajú svojim klientom nielen poistenie, ale aj hypotéku, sporenie a investície.

Zadanie

Klient sa rozhodol pre CSR aktivitu, ktorou by podporil občianske združenie ČERVENÝ NOS Clowndoctors. Mali sme pre Wüstenrot vytvoriť kampaň na podporu zbierky. Zamerali sme sa na zíkanie emailov a na vysoký počet impresií. Kampaňou sme podporili aj budovanie povedomia o značke.

CSR aktivita pre Červený nos

Naplánovali sme zbierku, rozsvietili sme stromček a so značkou Wüstenrot rozžiarili Vianoce. Hovoríme o CSR aktivite, ktorú sme vymysleli pri plánovaní kampane.Vytvorili sme webovú stránku s animáciou vianočného stromčeka, na ktorom sa rozsvietilo svetielko za každých vyzbieraných 100 €. Pomohli sme získať 2400€ na podporu občianskeho združenia ČERVENÝ NOS Clowndoctors.

0

Online
dosah

za obdobie 6.12. do 24.12.2022

0

Impresie

za obdobie 6.12. do 24.12.2022

0

Odoslaných
prianí

za obdobie 6.12. do 24.12.2022

0

Jedinečných
emailov

za obdobie 6.12. do 24.12.2022

Z myšlienky sa stala úspešná kampaň

Myšlienka sa zrodila pri príprave vianočného PF pre Wüstenrot. Kampaň sme premysleli do posledného detailu. Vymysleli sme ideu, ktorú sme celú zhmotnili: pripravili sme web, vytvorili sme animáciu rozsvietenia stromčeka, nachystali voiceover do kampane, nahrali sme video, vykreovali vizuály a celú kampaň spropagovali.

Mysleli sme na rôzne scenáre

Kampaň bola logisticky aj časovo náročná na prípravu a o to viac nás teší, že bola úspešná. Za každých vyzbieraných 100 € sa zasvietila jedna gulôčka na stromčeku, celkovo ich bolo na strome 24. Pripravili sme viaceré scenáre na vývoj kampane a sústredili sme sa na propagáciu tejto CSR aktivity. Kampaň sme spustili 6. decembra a zbierka bola aktívna do Štedrého dňa, kedy sme rozsvietili celý.

Čo v kampaniach nevidíte

Za každou kampaňou sú hodiny brainstormingov, selektovania nápadov a kilometre napochodované v ateliéri. Grafika, texty, stratégie, produkcia - taká je cesta od zadania po reálny výsledok. Nahliadnite s nami do zákulisia.

Porozprávajme sa,
s čím vieme pomôcť aj vám

Kliknite na tlačidlo a objednajte si svoju online konzultáciu s našim
expertom zadarmo a získajte jedinečný darček!

Iba 5 miest týždenne!

Alebo nám zanechajte správu

Ďakujeme za správu

Napíšte nám

Pri využití kontaktného formulára dochádza k spracovaniu osobných údajov. Odoslaním spravy potvrdzujete, že ste sa oboznámili s podmienkami ochrany osobných údajov