Z myšlienky sa stala úspešná kampaň
Myšlienka sa zrodila pri príprave vianočného PF pre Wüstenrot. Kampaň sme premysleli do posledného
detailu. Vymysleli sme ideu, ktorú sme celú zhmotnili: pripravili sme web, vytvorili sme animáciu
rozsvietenia stromčeka, nachystali voiceover do kampane, nahrali sme video, vykreovali vizuály a
celú kampaň spropagovali.
Mysleli sme na rôzne scenáre
Kampaň bola logisticky aj časovo náročná na prípravu a o to viac nás teší, že bola úspešná. Za
každých vyzbieraných 100 € sa zasvietila jedna gulôčka na stromčeku, celkovo ich bolo na strome 24.
Pripravili sme viaceré scenáre na vývoj kampane a sústredili sme sa na propagáciu tejto CSR
aktivity. Kampaň sme spustili 6. decembra a zbierka bola aktívna do Štedrého dňa, kedy sme
rozsvietili celý.
Dáta
Za podporu peknej myšlienky sme s Wüstenrot odmenili ľudí, ktorí kampaň zdieľali so svojimi známymi.
Po zapojení boli v hre o atraktívne ceny, čo nám pomohlo kampaň rýchlejšie rozšíriť medzi cieľovú
skupinu. Vďaka kampani sme získali databázu viac ako 500 emailov od zapojených.
Čo v kampaniach nevidíte
Za každou kampaňou sú hodiny brainstormingov, selektovania nápadov a kilometre napochodované v
ateliéri. Grafika, texty, stratégie, produkcia - taká je cesta od zadania po reálny výsledok.
Nahliadnite s nami do zákulisia.