Táto stránka využíva súbory cookies za účelom zaistenia správnej funkčnosti stránok. Bližšie informácie o používaní súborov cookies su dostupné v naších podmienkach ochrany osobných údajov

Oživili sme značku brandovou stratégiou

Klinika zdravia má k svojim klientom blízko

Komunikácia, ktorá je konzistentná a zákazníci ju vedia rozoznať medzi konkurenčnými značkami. Práve takú komunikáciu sme vytvorili pre Kliniku Zdravia. Vypracovali sme brandovú stratégiu, ktorá má posilniť zapamätateľnosť značky.

Stratégia, ktorá značku vystihuje

Značku, s ktorou pracujeme, potrebujeme najskôr poriadne spoznať. Naše brandové stratégie začíname stretnutím s klientom, prejdeme si doterajšiu komunikáciu značky a klientove predstavy a vízie do budúcna. S vedením Kliniky Zdravia sme mali úvodný meeting, na ktorom nám predstavili smerovanie kliniky a jej hodnoty. Sú vyhľadávanou klinikou v Žilinskom kraji a túto pozíciu chcú ešte posilniť.

Stvorili sme ideu

Pri prvom brainstrormingu sme si definovali kľúčové slová a spojenia, ktoré sa so značkou spájajú. Po rozsiahlej analýze silných a slabých stránok značky sme sa rozhodli vyzdvihnúť prístup ako k blízkemu, čo najlepšie opisuje starostlivosť na Klinike Zdravia. Práve toto slovné spojenie bolo základným prvkom na vytvorenie idey pre brandovú stratégiu. Vytvorili sme plán komunikácie, definovali insight, víziu, poslanie značky a navrhli dlhodobú komunikáciu značky.

Tvorba moodboardov

Idea, ktorú navrhneme v stratégii, musí ladiť aj k vizuálnej stránke značky. Vytvorili sme moodboardy fotografií, aby sme zobrazili myšlienku “Prístup ako k blízkemu”. S klientom sme analyzovali túto vizuálnu časť a dali sme klinike odporúčania na zmeny, aby boli fotografie v súlade so stratégiou.

Refresh identity a brand kódov

Na základe moodboardov sme spravili úpravy vo vizuálnej identite, definovali sme brand kódy a zhrnuli ich v prehľadnom brand booku. Nastavili sme konkrétne pravidlá pre vizuálne výstupy aj pre tvorbu textov, aby vyzerala online aj offline komunikácia jednotne.

Refresh identity a brand kódov

Na základe moodboardov sme spravili úpravy vo vizuálnej identite, definovali sme brand kódy a zhrnuli ich v prehľadnom brand booku. Nastavili sme konkrétne pravidlá pre vizuálne výstupy aj pre tvorbu textov, aby vyzerala online aj offline komunikácia jednotne.

Offline priestor

Vytvorili sme dizajn tlačových materiálov a polepov. Klinika Zdravia chcela aj nové printy a roll up do ich priestorov. Všetky offline materiály navrhujeme v súlade s online výstupmi, aby bola značka vizuálne jednotná.

Online priestor

Nezabúdame ani na sociálne siete. Navrhli sme nový grid na Instagram, definovali sme pravidlá, na základe ktorých sa tvoria príspevky, určili sme tone of voice.

Online priestor

Nezabúdame ani na sociálne siete. Navrhli sme nový grid na Instagram, definovali sme pravidlá, na základe ktorých sa tvoria príspevky, určili sme tone of voice.

Zhrnutie a odporúčania

Každá stratégia, ktorú vytvoríme, je obohatená o ďalšie odporúčania pre budúce pôsobenie značky. Klinika Zdravia od nás dostala rozsiahly dokument s návrhmi na ďalšie propagačné aktivity. Odporučili sme im zamerať na pôsobenie na všetkých 5 zmyslov, na každý zmysel s konkrétnym návrhom ako ho zrealizovať. Medzi odporúčania patria aj spolupráce s influencermi, pričom sme pripravili zoznam vhodných influencerov, ktorých cieľová skupina je rovnaká ako aj Kliniky Zdravia. Myslíme na to, aby boli spolupráce úspešné, preto ich vždy premyslíme do posledného detailu

Ozvite sa

Osviežime aj vašu značku

Ďakujeme za správu

Napíšte nám

Pri využití kontaktného formulára dochádza k spracovaniu osobných údajov. Odoslaním spravy potvrdzujete, že ste sa oboznámili s podmienkami ochrany osobných údajov