Táto stránka využíva súbory cookies za účelom zaistenia správnej funkčnosti stránok. Bližšie informácie o používaní súborov cookies su dostupné v naších podmienkach ochrany osobných údajov

Rozbehli sme sociálne siete značke s prírodnými produktami

Vytvorili sme komunitu

Vytvorili sme vizuálne príťažlivú značku, ktorá okolo seba združuje komunitu žien. Definovali sme cieľovú skupinu a jej správanie na základe modelu See Think Do Care. Keďže sme veľkí detailisti, z rebrandingu sa stala prepracovaná komunikácia, ktorá pomohla naštartovať rast značky Oleje Stadelmann. Vďaka tomu môže naďalej rásť komunita žien so záujmom o prírodné produkty.

Od redizajnu po tvorbu obsahu

Pre Oleje Stadelmann sme redizajnovali logo, ktoré potrebovalo osviežiť a nastavili sme vizuálnu identitu. Vytvorili sme content plán, na základe modelu See Think Do Care a pracovali sme na vytváraní edukačného contentu. Pripravili sme grid na Instagrame a redakčný plán publikovania na sociálne siete. Navrhli sme kroky na budovanie povedomia o značke a vytvorenie komunity žien, ktorá je cieľovou skupinou a pomôže rozširovať toto povedomie. Mali sme na pamäti osobnosť značky, ktorú sme premietli do celej komunikácie. Postavili sme ju na 3 bodoch.

Vzdelávať

Odpovedáme na otázky zákazníkov a komunikujeme výhody poistenia a rôzne situácie, pri ktorých ľudia poistenie uplatnia

Budovať
komunitu

Podarilo sa nám vybudovať komunitu žien, ktoré používajú tieto produkty, no zároveň si radia a pomáhajú pri akýchkoľvek iných ťažkostiach.

Povzbudiť

Komunita je zároveň emocionálnou podporou v situáciach, s ktorými ženy často bojujú. Značka Oleje Stadelmann ich povzbudzuje a pomáha im ľahšie to zvládnuť.

Produkcia sviežeho obsahu

Vytvorili sme množstvo obsahu, ktorý značku vystihuje a ukazuje situácie, v ktorých sú produkty nápomocné. Oleje Stadelmann od nás získali rozsiahlu galériu fotografií a videí s ich produktami. Povedomie o značke sme podporili spoluprácou s influencermi a content creatormi, vďaka ktorým značka získala ďalší edukačný obsah.

Bannery v súlade s identitou

S vytvoreným contentom sme pracovali aj v grafike na webe a pripravili sme bannery podľa aktuálnych akcií. Produktové fotografie sme do bannerov zakomponovali podľa dizajn manuálu, aby celá grafika odrážala charakter značky.

Edukácia na sociálnych sieťach

Redakčný plán pre Oleje Stadelmann sme naplnili najmä edukačnými príspevkami. Keďže oleje pomáhajú pri zdravotných ťažkostiach, postarali sme sa o tvorbu obsahu, ktorá odpovedá na najčastejšie otázky. Rady, tipy a informácie o bylinkách a ich použití, nám pomohli vybudovať publikum, zaujímajúce sa o túto tému. Zamerali sme sa aj na community management a so zákazníkmi sme aktívne komunikovali.

Podpora povedomia cez súťaže

Komunitu sme budovali aj prostredníctvom súťaže na sociálnych sieťach. Posunulo nás to k bližšie k stanovenému cieľu a oslovili sme ta žiadanú cieľovú skupinu.

Naštartovali sme kampane

V našej réžii bola aj online kampaň, ktorú sme kreovali v súlade s novou vizuálnou identitou a zákazníci mohli získať darček k nákupu. Pre značku to bola prvá kampaň tohto druhu. Spustili sme aj súťaž na sociálnych sieťach, ktorá mala za cieľ osloviť nových klientov.

Ozvite sa

Osviežime aj vašu značku

Ďakujeme za správu

Napíšte nám

Pri využití kontaktného formulára dochádza k spracovaniu osobných údajov. Odoslaním spravy potvrdzujete, že ste sa oboznámili s podmienkami ochrany osobných údajov