Skladali sme origami
Príprava kampane si vyžaduje množstvo brainstormingov a veľa kreatívnej práce. Rovnako to bolo aj pri
kampani na poistenie na mieru. Vytvorili sme tri verzie kampaňových vizuálov. Využili sme motív
origami, teda skladania z papiera, pričom origami bolo vyskladané z poistnej zmluvy, aby sme
zobrazili možnosť klientov prispôsobiť si ju podľa seba. Kampaň dosiahla želané výsledky aj vďaka
prepojeniu so súťažou.
Kampaňové videá z našej dielne
Naplánovali sme kroky kampane, vytvorili sme vizuály, posty na sociálne siete, google bannery aj
propagačné video, aby sa o súťaži dozvedela cieľová skupina. Video sme pripravili v troch verziách,
aby bola kampaň pútavejšia.
Dáta
Za podporu peknej myšlienky sme s Wüstenrot odmenili ľudí, ktorí kampaň zdieľali so svojimi známymi.
Po zapojení boli v hre o atraktívne ceny, čo nám pomohlo kampaň rýchlejšie rozšíriť medzi cieľovú
skupinu. Vďaka kampani sme získali databázu viac ako 500 emailov od zapojených.