Táto stránka využíva súbory cookies za účelom zaistenia správnej funkčnosti stránok. Bližšie informácie o používaní súborov cookies su dostupné v naších podmienkach ochrany osobných údajov

Rozšírili sme dobro do celého Slovenska s Wüstenrot

Klient

Poisťovňa Wüstenrot je na trhu viac ako 30 rokov. Za ten čas pridali do svojho portfólia viacero nových produktov, ponúkajú životné i neživotné poistenie. Spustili množstvo kreatívnych kampaní, medzi nimi aj CSR kampane na podporu neziskových organizácií. Založili tiež spoločnosť Wüstenrot InHouse Broker, s.r.o., vďaka ktorej ponúkajú svojim klientom nielen poistenie, ale aj hypotéku, sporenie a investície.

Zadanie

Cieľom bolo rozšíriť povedomie o CSR aktivite, najmä cez sociálne siete medzi užívateľov na celom Slovensku. Sústredili sme sa na zvýšenie dosahov klientových príspevkov a na zvýšenie počtu sledovateľov. Očakávané ciele v počte dosahov sme presiahli a klientovi priniesli želané výsledky.

CSR aktivita na podporu neziskových organizácií

Predstavte si kampaň, ktorá finančne pomôže dvanástim občianskym združeniam či neziskovkám. Presne to je výsledkom našej spolupráce s Wüstenrot na projekte Pošli dobro ďalej, kde môžu ľudia hlasovať na podporu organizáciám. Každé tri mesiace počas roka 2024 sa spúšťa nové hlasovacie kolo. V každom kole sú traja víťazi, ktorí získajú finančnú podporu.

Celoročný projekt

Projekt marketingovo podporujeme celoročne, zastrešujeme kreatívu, tvorbu contentu, prezentáciu na sociálnych sieťach. Keďže hlasovanie bolo rozdelené do štyroch kôl, každý kvartál v roku nové kolo, marketingové aktivity sme rozdelili počas celého roka.

Premyslené kampaňové video

Dôležitou časťou contentu je kampaňové video, vďaka ktorému sme vysvetlili a odprezentovali myšlienku projektu. Natočili sme aj podporné formáty na sociálne siete, ktoré zdieľame formou reels a stories. Nosným prvkom je srdce s nápisom dobro v rôznych veľkostiach, ktoré sme dali vyrobiť pre účely videa.

Distribúcia contentu v našich rukách

Staráme sa nielen o tvorbu, ale aj o rozšírenie obsahu medzi relevantné publikum. Mysleli sme na obe cieľové skupiny kampane: neziskovky, ktoré sa môžu prihlásiť do ďalšieho kola aj ľudí, ktorí môžu hlasovať. Vďaka úspešnej distribúcii obsahu sa do hlasovania zapojilo takmer 30-tisíc ľudí.

Porozprávajme sa,
s čím vieme pomôcť aj vám

Kliknite na tlačidlo a objednajte si svoju online konzultáciu s našim
expertom zadarmo a získajte jedinečný darček!

Iba 5 miest týždenne!

Alebo nám zanechajte správu

Ďakujeme za správu

Napíšte nám

Pri využití kontaktného formulára dochádza k spracovaniu osobných údajov. Odoslaním spravy potvrdzujete, že ste sa oboznámili s podmienkami ochrany osobných údajov