Táto stránka využíva súbory cookies za účelom zaistenia správnej funkčnosti stránok. Bližšie informácie o používaní súborov cookies su dostupné v naších podmienkach ochrany osobných údajov

Brandovou stratégiou k reforme komunikácie

Navrhli sme sviežejšiu komunikáciu značky Wüstenrot

Wüstenrot Slovensko patrí medzi našich dlhoročných klientov. Cieľom novej brandovej stratégie bolo podporiť zapamätateľnosť a konzistentnosť značky a osviežiť celú komunikáciu v online aj offline prostredí. Pre značku s 30-ročnou tradíciou je obzvlášť dôležité, aby bola moderná a neustále napredovala.

Stratégia vyladená do detailu

Sme detailisti a máme radi prepracované veci. Komunikačné a brandové stratégie robíme tak, aby sa ňou značka mohla riadiť aj o niekoľko rokov a bola konzistentná a zapamätateľná. Rovnako to bolo aj pri stratégii pre Wüstenrot. Robili sme viaceré analýzy a strávili hodiny brainstormingom. Od vízie značky, filozofie a poslania až po tone of voice a konkrétne vizuálne návrhy.

Brainstorming stvoril ideu

Keďže s klientom spolupracujeme už niekoľko rokov, pri tvorbe stratégie sme vychádzali z predchádzajúcej komunikácie. Wüstenrot používa claim W dobrom aj v zlom, ktorý sme podporili ideou Myslíme W DOBROM. Tým sme zdôraznili, že poistenie je tu preto, aby si ľudia mohli chrániť svoje životné dobro. Claim je aj brand kódom a toto slovné spojenie je výrazným komunikačným prvkom na všetkých platformách.

Brand manuál ku komunikácii

Motív dobra je v súlade s poslaním a víziou spoločnosti, vychádza z ich predchádzajúcej komunikácie. Všetky pravidlá a odporúčania ako pracovať s ideou dobra a claimom Myslíme W DOBROM, sme zhrnuli do brand manuálu.

Vizuálna časť dotvára ideu

Aby značka mohla s ideou lepšie pracovať, stratégiu sme preniesli aj do vizuálov. Aj pri vizuálnej časti sme analyzovali doterajšou komunikáciu, aby sme mohli určiť, aké zmeny posunú značku bližšie ku klientom. Na brainstormingoch sme pracovali s možnosťou návrhu maskota a po diskusiách s klientom sme sa rozhodli pre využitie prívesku v tvare smajlíka ako brand kód značky. Objavil sa totiž v dôležitom kampaňovom videu z predchádzajúceho roka a práve tento smajlík bol ideálnym spojením našej ideovej a vizuálnej časti.

Adaptovali sme vizuálnu identitu

Úpravy sme preniesli aj na vizuálnu identitu, aby značka pôsobila sviežejšie a modernejšie. Navrhli sme farebné oddelenie produktov pre prehľadnosť grafiky.

Stratégiu sme aplikovali do komunikácie

Komunikácia v online sa postupne začala meniť podľa novej brandovej kampane na jeseň 2023 a postupne sa idea zakomponovala do offline reklamy a ďalšej propagácie. Cieľom je dosiahnuť, aby bola komunikácia značky jednotná na všetkých sieťach, platformách a propagačných materiáloch.

Offline priestor

Navrhli sme printové materiály aj polepy áut v novej vizualite. Značka od nás získala aj odporúčania na ďalšie možnosti propagácie v offline, ktoré môžu v budúcej komunikácii využiť (napr. prívesky so smajlíkom ako reklamný predmet).

Online priestor

V online komunikácii sme navrhli nové bannery, začali sme plánovať kampane podľa novej idey a redizajnovali posty na sociálnych sieťach.

Sociálne siete tiež W dobrom

Značke spravujeme profil na Instagrame aj Facebooku, ktoré sme refreshli. Grid na Instagrame je v novom dizajne, aby bol jednotný s brandovou komunikáciou. Na sociálnych sieťach tiež pracujeme s ideou dobra, pripravili sme rôzne súťaže na podporu tejto myšlienky a komunikujeme myslenie v dobrom aj v ťažkých situáciách.

Zmeny, ktoré značku zjednotili

Brandová stratégia má značke pomôcť rásť, čo je možné aj vďaka jej rozpoznateľnosti a jednotnému vizuálnemu odkazu. Ideovú časť sme prepojili s vizuálnou komunikáciou a navrhli sme viaceré možnosti na propagáciu dobrého mena značky. Navrhnuté brand kódy značku zjednotili. Vďaka brandovej stratégii sa kampane a ďalšia propagácia pripravujú jednoduchšie a pomôžu značke byť zapamätateľnejšou pre zákazníkov.

Ozvite sa

Osviežime aj vašu značku

Ďakujeme za správu

Napíšte nám

Pri využití kontaktného formulára dochádza k spracovaniu osobných údajov. Odoslaním spravy potvrdzujete, že ste sa oboznámili s podmienkami ochrany osobných údajov