Táto stránka využíva súbory cookies za účelom zaistenia správnej funkčnosti stránok. Bližšie informácie o používaní súborov cookies su dostupné v naších podmienkach ochrany osobných údajov

Trendis plány na rok 2021

Kategória: ZO ŽIVOTA AGENTÚRY

Autor: Jozef Chlebek

Publikované: 04. 01. 2021

Rok 2020 bol pre Trendis ohromný. Veľa ľudí sme spoznali, veľa sme sa naučili a urobili sme veľa práce. To všetko ovplyvnilo plány do roku 2021.

Chystáme sa dobyť medzinárodné trhy, najmä Ukrajinu, Rumunsko a Juhosláviu. A teraz vážne. Všetky plány sa točia okolo ľudí, ktorých v tíme máme alebo ešte chceme mať. Na konci roka budeme odškrtávať ako splnené: 

 

Produktové ciele

Robiť weby nás veľmi baví, pracujeme na tom, aby boli dostupnejšie aj pre menších klientov bez zdĺhavých stretnutí a stokrát prerobených cenových ponúk. Na projekte už intenzívne makáme, začiatkom roka ho chceme vypustiť do sveta. 

Okrem toho máme náš vlastný CMS systém, ktorý celkom dobre funguje, ale tiež si zaslúži update. Máme kopec nápadov, ako ho vylepšiť, vyšperkovať, takže je na čase ich zrealizovať. 

Plánujeme ešte viac využiť potenciál našich vlastných ľudí. Kedysi bol problém v grafikovi, v textoch. Teraz vieme klientovi urobiť kvalitnú grafiku v rozumnom čase, vieme napísať dobré texty prakticky k čomukoľvek. 
 

Personálne ciele

V roku 2020 sme sa dosť rozrástli a ešte nekončíme. Máme zopár horúcich externistov, ktorých veľmi chceme len pre seba. Ak sa to podarí, budeme mať stabilný tím, väčšie možnosti a časovú flexibilitu pre klientov. 

Dávame si za cieľ udržať si našich ľudí. Ono je to asi všade, problém číslo jeden je nájsť kvalitných ľudí, problém číslo dva je udržať si ich. Budeme sa snažiť zachovať ich súdržnosť a nadšenie pre prácu. 

 

Manažérske ciele

Interný tím má sedem stálych členov a ukočírovať to celé chce nastaviť jasné a jednoduché procesy. Plán je v maximálnej miere podporovať tímovosť a zodpovednosť kolegov za svoju časť práce. Ideálny stav je, keď všetko bude fungovať bez schvaľovania každého výstupu. Očakávame od toho, že si uvoľníme ruky a budeme sa viac venovať foteniu, videám a rozvoju firmy. 

 

Marketingové ciele

Aj u nás bohužiaľ platí, že obuvníkove deti chodia bosé. S Facebookom a Instagramom Trendisu sme to tak na polovážno skúsili viackrát, naplno sme sa do toho opreli až koncom roka. Úlohou a cieľom v roku 2021 bude nájsť prijateľný kompromis medzi potrebou prezentácie firmy a časovou náročnosťou prípravy obsahu. 

 

Chceme nejako prežiť dobu covidovú. Nemyslím finančne. Pre tím je dôležité, aby spolu denne zdieľal nálady, inšpirácie a rôzne zvláštnosti. To je cez písmená s kulisou plne hlučnej domácnosti celkom náročné. Veríme, že sa už čoskoro naše kancelárie zase naplnia životom. Aby sme si tú pracovnú jazdu zákazkami v prvom rade užili. To je to, čo ľudí vo firme spája. Majú radi to, čo robia. 

 

Chcete byť súčasťou našich plánov ako klient alebo zákazník? Dajte nám o sebe vedieť. 

Potrebujete pomôcť? Kontaktujte nás.

Ďakujeme za správu