This site uses cookies in order to the site is working properly. Further informations about the use of cookies are available in our privacy policy

Čo treba stihnúť pred tým, ako prídu Vianoce?

Kategória: MARKETING

Autor: Jozef Chlebek

Publikované: 01. 12. 2020

December je tých pár dní v roku, ktoré sa rýchlosťou blikajúcich výkladov premenia na nejasnú šmuhu z nakupovania darčekov, punču a blížiaceho sa voľna.

Tento rok bol náročný. Pre zamestnancov, podnikateľov, pre všetkých. Ak tento článok čítate s tým, že ešte podnikáte, prijmite naše blahoželanie. Korona totiž počty podnikateľov nemilosrdne zredukovala. Čo by ste mali zvládnuť ešte predtým, ako pred sviatkami zavriete dvere (home) officu?

 

Zhodnoťte svoj marketing

Koniec roka je ideálny čas zhodnotiť výsledky marketingu. Urobte si jasno v tom, ktoré marketingové aktivity vám priniesli nových zákazníkov a ktoré boli vyhodené peniaze. Zhodnoťte sociálne siete. Ktoré príspevky na sociálnych sieťach mali najväčší úspech? To, čo fungovalo, smelo použite znovu a pridajte niečo navyše. 

 

Naplánujte ďalší rok

Kde by ste chceli vidieť váš biznis takto o rok? Ako bude vyzerať váš marketing, aby ste sa tam dostali? Zvládnete to vo vlastnej réžii, alebo to niekomu zveríte? Dúfať, že sa to samospádom nejako podarí nestačí. Poobzerajte sa po schopnej reklamnej agentúre, ktorá vám tieto ciele pomôže dosiahnuť. 

 

Poďakujte obchodným partnerom

Vždy je to o vzťahoch. December je poslednou príležitosťou, ako v tomto roku pripraviť poďakovanie obchodným partnerom. Nenechávajte si to „na potom”. Sezóna reklamných predmetov je v plnom prúde už od augusta a s blížiacim sa voľnom klesá šanca, že agentúra stihne vybaviť vašu zákazku. Všeobecnej obľube sa tešia pozornosti, ktoré sa dajú vypiť a zjesť. Je len na vás či pôjdete stávkou na istotu, alebo vymyslíte niečo originálne. Myslite na to, že v decembri je už naozaj najvyšší čas

 

Poďakujte zamestnancom

Koniec roka je ideálny čas poďakovať zamestnancom. Úspech či neúspech podnikania často závisí práve na nich, preto si zaslúžia minimálne zopár prívetivých slov. Tento rok sa pravdepodobne zaobíde bez vianočných večierkov, o to viac treba komunikovať firemného ducha a spolupatričnosť. Oblúkom sa vyhnite darčekom typu „čo v sklade s reklamnými predmetmi zostalo”. Vyberajte darček, ktorý urobí radosť. Niekoho poteší možnosť ďalšieho vzdelávania, iného poukaz na nákup elektroniky. 

 

Postarajte sa o sociálne siete

Že na čo, keď sú Vianoce? Cez sviatky viac než inokedy trávime čas s mobilom prilepeným v ruke. Nebolo by fajn, keby sa medzi príspevkami o vysnívaných vianočných darčekoch objavili zaujímavé informácie z vášho biznisu? Myslite na to už teraz, aby ste nemuseli prerušovať povinnú jazdu vianočnej kinematografie písaním narýchlo zbúchaných statusov. Mimochodom, aj s návštevami širokého príbuzenstva to tento rok nevyzerá dobre, takže si dajte záležať

 

Užívajte si to

Možno máte pocit, že pred koncom roka musíte stihnúť všetko. Je to len koniec roka, nie koniec sveta. Určite si, čo naozaj musíte stihnúť a čo počká do januára. Nájdite si počas pracovných povinností čas užiť si vianočnú atmosféru. Ozdobte si kanceláriu, nadýchnite sa vône pomarančov a škorice a nechajte prúdiť vianočné čaro. Je to len raz v roku, tak nech to stojí za to

 

O pár dní je tu vytúžené vianočné voľno a po ňom začíname zase odznova. Ak je súčasťou vašich plánov a novoročných predsavzatí naštartovanie marketingu, dajte nám o sebe vedieť. Spolu nájdeme riešenie, ako vaše plány zrealizovať. 

 

Potrebujete pomôcť? Kontaktujte nás.

Thank you for your message